אירוע בר / בת מצווה משולב למבוגרים ולילדים – זה בכלל אפשרי?

אירוע בת מצווה משולב

אירוע בר המצווה מתקרב לו בצעדי ענק ואתם מתלבטים בשאלה האם זוהי צריכה להיות מסיבה לקהל הצעיר בלבד? כזו המזמינה את כל ילדי הכתה / השכבה לשלל אטרקציות ופינוקים או שמא אירוע בר מצווה קלאסי לחברי המשפחה ואורחים מכובדים? האם חשבתם על אירוע בר/בת מצווה משולב שפונה לשני הקהלים ומשלב את שני העולמות בצורה טבעית ואידיאלית? לנו יש את הפתרון המושלם עבורכם, "מרפסת אירועים" – קראו, הפנימו והעשירו את החגיגה הבאה עליכם לטובה.

מה היתרונות של אירוע בר/בת מצווה משולב?

מי מבין הקוראים שלנו שערך אירוע משמעותי בחייו יודע כמה ארגונים, עלויות, התעסקות וחששות כרוכים בהפקת אירוע, עכשיו תכפילו את המאמץ ותשקיעו באירוע בר מצווה למבוגרים ובחגיגת בר מצווה לילדים…

חיסכון בזמן

כפי שאתם בוודאי מבינים כל אירוע לגופו דורש תשומת לב מלאה והמון עשייה ולכן בחירה באירוע משולב יכולה להקל על כל מי שלוקח חלק בהפקה ובעשייה ולחסוך זמן יקר שכרוך בהתרוצצות והכנות לשני אירועים שונים.

חיסכון בכסף

אירוע עולה כסף ושניים עולים פעמיים: ביגוד לשני אירועים שונים, מקום לאירועים שונה, קייטרינג, בר, הפעלות, מספרה ועוד רשימה ארוכה של הוצאות. גם אם חושבים על אירוע אחד במקום יוקרתי ואירוע שני בבית אין זה אומר כי תחסכו בעלויות. אירועים טומנים בחובם שלל הוצאות וככל שמתקרבים לאירוע כך מגלים את גודל ההוצאות.
דווקא אירוע משולב הוא זה המאפשר חסכון בעלויות ומאפשר למקד את כל תשומת הלב הכלכלית באירוע אחד. כך ההוצאות הופכות מבוקרות יותר ובשורה התחתונה כואבות פחות בכיס.

חגיגה כפולה ומכופלת

כמות האנשים היא נדבך מרכזי בכמות השמחה, כל אורח מביא איתו את שמחת החיים מהבית ואת הרצון לשמוח עם כלת בת המצווה או עם החתן. ברגע שהפרדתם את האירוע המרכזי לשני אירועים נפרדים אז הפחתתם מעוצמת החגיגה וגרמתם לסך החלקים להיות קטנים מהשלם!
לפיכך, אירוע משולב הוא זה בעל הפוטנציאל הרב ביותר לחגיגה מופגנת ועוצמתית של שמחה, אהבה וריקודים.

הקלה על האורחים

גם כאשר בוחרים בשני אירועים נפרדים אז תמיד עולה השאלה את מי מזמינים ואם בן הדוד הקרוב, שגם הוא בן 13, יוזמן לשני האירועים או לאירוע אחד?
כאשר עורכים שתי מסיבות אז תמיד יהיו מספר אורחים שיידרשו להגיע לשני האירועים או יצטרכו לקחת חלק בהכנות לשניהם. אל תעמידו את האורחים בבחירה בלתי אפשרית לאיזה אירוע להגיע או בדילמות דומות.

האם אירוע משולב מתאים לכם?

כיצד מחליטים על סוג האירוע? איך יודעים אם אירוע בר/בת מצווה משולב מתאים לכם?
על השאלה הזו עונים באמצעות מספר משתנים: הבחירה של הילדים, ההורים וסוג הקהל.

חתן או כלת האירוע – לפעמים נדמה כי הילדים שלנו מתבגרים טרם זמנם ומגיעים לגיל המצוות עם אישיות מפותחת מאוד ורצונות ברורים. כאשר כוכבי האירוע יודעים בדיוק מה הם רוצים ואיך זה עתיד לקרות אז כמובן שכדאי להיות קשובים אליהם, זה בעיקר האירוע שלהם.
רצוי לפתח שיח פתוח אודות הנושא ולשאול את הילדים לרצונם, האם הם רוצים את כל חבריהם באירוע, האם הם בוחרים בסגנון של מסיבה, האם חשבו על אטרקציות ספציפיות ואילו עוד דרישות יש להם מהאירוע המיוחד? יחד עם הרצונות שלהם תצליחו לרקום את האירוע המושלם.

ההורים של מסמר הערב – גם להורי החתן או הכלה יש אמירה ברורה באירוע והיא צריכה לבוא לידי ביטוי בזהות הקהל אותו ירצו לראות אצלם, סוג ואופי האירוע.
אם ההורים דבקים באירוע אחד שישזור בתוכו את רצונות הילד ואת הרצון לכבד את האורחים המבוגרים באירוע מכובד אז לא יהיה מנוס מאירוע משותף.

סוג הקהל – אם הילד או הילדה חברותיים במיוחד ורכשו לעצמם עשרות רבות של חברים ואולי אף מאות והם רוצים שכולם יהיו נוכחים בבת או בבר המצווה אז כנראה שלא יהיה מנוס מאירוע ייעודי לילדים. אם הקהל רובו המוחלט מורכב מקהל מבוגר מאוד ומספר הילדים ברשימה שואף למספרים בודדים אז לא יהיה טעם לשלב בין העולמות, ויהיה נכון לבחור באירוע בר/בת מצווה שפונה לקהל המוחלט.

 

אירוע בר/בת מצווה משולב במרפסת

מה אם היינו אומרים לכם כי לא צריך לוותר על אירוע מכובד לנכבדי המשפחה, לחברים ולמכרים, בו בעת עם מסיבה עוצמתית ותוססת לקהל הילדים באווירה של מועדון?

המרפסת תוכננה בצורה כזו המאפשרת שילוב של חגיגות הנשען על עיצוב מודולרי ומודרני שמשאיר את כל קהל החוגגים פעורי פה. מצד אחד מועדון לבת מצווה ומצד שני מקום מכובד ויוקרתי לאירועים.

כיצד משלבים בין העולמות במרפסת?

העיצוב המודולרי המאפשר הפרדה בין החללים הוא שעושה את ההבדל במרפסת ומייצר אירוע משולב ובלתי מנותק כשבחלק אחד של המתחם שולחנות ישיבה ופינות המיועדות לקהל המבוגרים, ובחלק האחר מסיבה תוססת ואנרגטית עבור הילדים. אנחנו מתבלים את המתחם בפינות משחק לילדים (קונסולות משחקים, שולחנות משחק וכדומה), מוסיפים ומתעדכנים בטרנדים החמים ביותר ובאופנות המשתנות שמדברות אל הילדים, מצרפים את חומרי הגלם הטובים ביותר וצוות משפחתי שמלווה את חתן או כלת האירוע (וכמובן את ההורים!) ומקבלים אירוע קסום ובלתי נשכח.